Preskoči na glavni sadržaj

Božanstvo

1. Tim. 2, 5 Jedan je Bog i jedan je posrednik izmeðu Boga i ljudi: čovjek Krist Isus koji dade samog sebe kao otkup mjesto sviju.

Pnz. 6, 4 Čuj, Izraele. Jahve je Bog naš, Jahve je jedan.

Biblija je nedvosmislena kad govori o Božanstvu kao jednoj osobi, pri čemu vrlo jasno razlikuje Boga i čovjeka Isusa Krista. To ukazuju sljedeći odlomci Biblije:

1. Tim. 2, 5 Jedan je Bog i jedan je posrednik izmeðu Boga i ljudi: čovjek Krist Isus koji dade samog sebe kao otkup mjesto sviju.
Lk. 2,52
A Isus napredovaše u mudrosti, dobi i milosti kod Boga i ljudi.
Mt. 24, 36
A o onom danu i času nitko ne zna, pa ni anđeli nebeski, ni Sin, nego samo Otac.
Mt. 27, 46
O devetoj uri povika Isus iza glasa: "Eli, Eli, lema sabahtani?" To će reći: "Bože moj, Bože moj, zašto si me ostavio?

Nadalje, važno je uočiti da Biblija Isusom Kristom naziva ujedno i Boga Isusa Krista i čovjeka Isusa Krista u kojem je prebivala punina Božanstva tjelesno.

Kol. 2,9
Jer u njemu stanovaše sva punina Božanstva tjelesno.

Ef. 3, 9
I da otkrijem svima, kako se je ostvarila tajna od vjekova skrivena u Bogu, koji je sve stvorio po Isus Kristu.

Dakako, Isus Krist po kome je sve stvoreno nije čovjek Isus Krist (jer je čovjek Isus Krist postao nakon što je svijet stvoren), već je to sam Bog - kojeg Biblija također naziva Isusom Kristom.

Heb. 11, 24 - 26
Vjerom Mojsije, kad bi veliki, ne htjede da se naziva sinom kćeri faraonove; i volio je stradati s narodom Božjim, negoli imati časovit užitak grijeha, državši sramotu Kristovu za veće bogatstvo od blaga egipatskoga, jer je gledao na plaću.

Mojsije nije moga odabrati sramotu čovjeka Isusa Krista, kad u njegovo vrijeme čovjek Isus Krist nije bio rođen. Odabrao je sramotu Božju - koga Biblija također naziva Kristom (iako i čovjeka Isusa Krista rođenog u Nazaretu prije oko dvije tisuće godina također naziva Isusom Kristom). To također vidimo i u sljedećem odlomku Biblije.

1. Kor. 10, 1 - 4
Neću vam naime zatajiti, braćo, da su oci naši svi bili pod oblakom, i svi su kroz more prošli; i svi su se u Mojsija krstili u oblaku i u moru; i svi su isto duhovno jelo i jeli, i svi su pili isto duhovno piće, jer su pili od duhovne hridi, koja ih je pratila, a hrid je bila Krist.

U vrijeme izlaska Izraela iz Egipta nije bilo čovjeka Isusa Krista. Već naravno Krist o kojem ovdje govori Biblija je sam Bog Isus Krist.

Nakon što je čovjek Isus Krist umro, budući da je na Sebe uzeo grijehe svijeta, otišao je u pakao i propovijedao onima koji su bili neposlušni u vrijeme Noe.

1. Pet, 318 -20
Jer je i Krist jedanput za grijehe naše umro, pravedan za nepravedne, da nas privede k Bogu, ubijen doduše tijelom, ali oživljen Duhom. U njemu je sišao i propovijedao duhovima, koji su bili u tamnici, koji su nekada bili nevjerni, kad su se u dane Noine oslanjali na dugotrpnost Božju, dok se je gradio kovčeg, u kojem se malo, to jest, osam duša, spasilo vodom.

Nakon toga je čovjek Isus Krist uskrsnuo i ukazao se Mariji, te joj rekao:

Iv. 20, 17
Reče joj Isus: "Nemoj me se dodirnuti, jer još nisam uzašao k Ocu svojemu. Nego idi k braći mojoj i kaži im: "Uzlazim k Ocu svojemu i Ocu vašemu, Bogu svojemu i Bogu vašemu."

Ali nakon što je čovjek Isus Krist uzišao Ocu, Stjepan je vidio otvorena nebesa i čovjeka Isusa Krista s desne strane slave Božje.

Dj. 7, 55
A on pun Duha Svetoga pogleda na nebo i vidje slavu Božju i Isusa gdje stoji s desne strane Bogu.

A u 1. Tim. 2, 5 Biblija kaže da je upravo čovjek Isus Krist jedini posrednik između Boga i ljudi.

1. Tim. 2, 5
Jer jedan je Bog, jedan je i posrednik između Boga i ljudi, čovjek - Krist Isus.

Proučavanjem Biblije, nedvojbeno je da je Bog jedna osoba i da se nastanio u čovjeku Isusu Kristu, a ime tog Boga je Gospod Isus Krist, pri čemu titule "Otac", "Sin" i "Duh Sveti" nisu imena već službe jedne te iste osobe. Upravo iz toga razloga nikada nitko u Bibliji nije kršten u Ime Oca, Sina i Duha Svetoga (jer, kao što je već rečeno, ni jedan od ta tri naziva nije ime) - već u IME tog Oca, Sina i Duha Svetoga, a ono je Gospod Isus Krist.

Presliku toga nalazimo u Edenu, gdje je čovjek stvoren na sliku Božju i stvoren kao jedna osoba (ne tri zasebne osobe).

Post, 1,26 - 27
Tada reče Bog: "Načinimo (množina) čovjeka na sliku i priliku svoju! Neka on vlada nad ribama morskim, nad pticama nebeskim, nad stokom, nad svim zvijerima zemaljskim i nad svim, što gmiže po zemlji!" Tako stvori Bog čovjeka na sliku svoju, na sliku Božju stvori ga, muško i žensko stvori ih.

Iako se koristi množina načinimo vidimo da je stvoren čovjek bio jedna osoba (ne tri). Ovdje je bitno zapaziti da je čovjek koji je stvoren u Post. 1, -27 bio jedna duhovna osoba - ne tjelesna. Jer nakon što je čovjek stvoren u Post. 1, 27 Biblija kaže u Post, 2,5:

Post. 2, 5
... i nije bilo čovjeka da zemlju obrađuje.

Tjelesni čovjek je stvoren kasnije u Post. 2, 7 i on je bio samo "stan" u koji se nastanio duhovan čovjek stvorenu u Post. 1, 27. Osim toga, Bog je Duh (Iv. 4, 24) i nešto stvoreno na Njegovu sliku također je duh.

Taj prvi Adam je preslika Krista kojeg Biblija naziva posljednjim Adamom. Kao što je tjelesni čovjek iz Post. 2,7 bio "stan" u koji se nastanio duhovan čovjek iz Post. 1, 27 tako je čovjek Isus Krist bio "stan" u koji se nastanio Bog. I kao što se prvi Adam podijelio na Adama i Evu, tako se posljednji Adam podijelio na čovjeka Isusa Krista i izabrane vjernike u koje je, počevši s Pedesetnicom, nastanio dio Sebe.


http://www.biblijski-vjernici.com/bv/ucenje/bozanstvo.html

Popularni postovi s ovog bloga

Tko ide u pakao?

Mnogi tekstovi u Bibliji o tome govore. Pogledat ćemo samo neke. U drugoj poslanici Solunjanima (2 Sol 1:9), piše da će Bog kazniti vječnom propašću one koji ne poznaju Boga i ne pokoravaju se Evanđelju našeg Gospodina Isusa . Poznaješ li Boga? Pokoravaš li se Evanđelju Kristovom? Neki će sigurno reći: "Pa ja vjerujem u Boga i vjerujem u Krista, kako ne bi vjerovao!" Ne varaj se. Biblija kaže da i đavli vjeruju i dršću. Isus je u Evanđelju po Mateju rekao slijedeće: " Neće u kraljevstvo nebesko ući svaki koji mi govori: 'Gospodine, Gospodine!', nego onaj koji vrši volju Oca mojega koji je na nebesima ." (Mt 7:21-23) Jesi li ti kao onaj što viče: "Gospodine, Gospodine!" a ne vršiš volju njegovu? On je objavio svoju volju i ona je zapisana u Bibliji, a ti nećeš ni da pogledaš što tamo piše. Ne, jeftini izgovori te neće opravdati. Uzalud se ponosiš svojom nacionalnošću i na zidu držiš križeve, krunice i slike, a za Riječ Božiju ne mariš. U ...

SEDAM PUTA OKO JERIHONA

Zapanjuje me biblijski zapis o Jerihonu! Biblija nam opisuje čudnovati način na koji je pala ta utvrda. Nakon što su prešli rijeku Jordan, Izraelci su - pod vodstvom Jošue – pošli u osvajanje Obećane zemlje. Jerihon je bio prva veća prepreka k prodoru u unutrašnjost. Jošua je najprije imao susret s anđelom Božjim. Zatim je od Boga primio zapovijed o načinu na koji će osvojiti dobro utvrđeni grad. U takvoj situaciji, očekivao bih da anđeo ukaže Jošui na slabe točke neprijatelja. Možda da se kao anđeo pojavi i pred vojskom, kako bi joj dao poticaje da svom silinom krene na utvrdu. Ili da predloži neku strategiju, na razini najvećih i najmudrijih vojskovođa ovoga svijeta. No, Jošua je od Gospodina primio neočekivanu zapovijed. U šestome poglavlju Jošuine knjige nailazimo na Božja upustva za osvajanje grada: “Svi vi ratnici obiđite oko grada jedanput na dan. Tako činite šest dana. A sedam svećenika neka nose pred Kovčegom sedam truba od ovnujskih rogova. Sedmoga dana obiđite sedam...

Vjerujete li da je Isus Krist svojom krvlju platio na križu cijenu za sve vaše grijehe (prošle, sadašnje i buduće)??

Ako netko još uvijek sumnja da opravdani vjernik može izgubiti spasenje u današnje doba milosti, neka se sada uvjeri čitajući ovu objavu da je spasenje događaj  jednom zauvijek kad čovjek povjeruje u dovršeno djelo Kristovo. Lažni učitelji koji naučavaju da se spasenje može izgubiti su heretici koji stavljaju ljude pod zakon, priznali oni to ili ne! Heretici su zato jer negiraju Kristovu milost koja je obilovala nad grijehom, osujećuju Kristvo djelo na križu. Takvi okrutni vukovi su kontradiktorni sami sebi kad kažu da je spasenje po milosti samo, ali je uvjetovano dobrim djelima!!! Postoje tri načina kako naučavaju tu herezu: 1) činiš grijehe pa si izgubio spasenje, to bi značilo da Krist nije platio za sve tvoje grijehe, nije dovoljno pretrpio valjda. 2) Ne činiš dovoljno dobrih djela pa si izgubio spasenje, to bi značilo da mi dodajemo svoja djela na Kristovo djelo, hoćemo se uspoređivati s njim? 3) Spasenje možeš odbaciti, to bi značilo da Bog neće dovršiti ono što je...