Preskoči na glavni sadržaj

Krist je umro za nas




“Jer i Krist je jedanput umro zbog grijeha, pravedan za nepravedne, da nas privede k Bogu; on koji je bio ubijen u tijelu.” (1. Petrova 3,18)

Golgotski križ nas snažno poziva, dajući nam razloge zašto bismo trebali voljeti našega Spasitelja i zašto bismo Ga trebali učiniti prvim, posljednjim i najboljim u svemu. Mi bismo sa strpljivom poniznošću trebali zauzeti svoje mjesto u po...dnožju križa. I dok na njemu promatramo našega Spasitelja u mukama, Božjeg Sina kako umire pravedan za nepravedne, možemo naučiti pouku o blagom i poniznom duhu. Prihvatimo Onoga koji je jednom riječju mogao pozvati legije anđela da Mu služe, Onoga koji je bio predmet šale i izrugivanja, vrijeđanja i mržnje. On je dao sebe kao žrtvu za grijeh. Kad su Ga vrijeđali, On nije prijetio; kad su Ga krivo optužili, On nije otvarao svoja usta. On se na križu molio za svoje ubojice. On je umro i platio neizmjernu cijenu za svakog od njih. Nosio je kaznu za čovjekove grijehe bez gunđanja. A ta Žrtva koja se nije žalila bila je Božji Sin. Njegovo je prijestolje od davnina, a Njegovom kraljevstvu neće nikad biti kraja.

Dođite, vi koji tražite užitak u zabranjenim veseljima i grešnim udovoljavanjima, vi koji ste se razbježali od Krista; pogledajte križ na Golgoti, prihvatite kraljevsku Žrtvu koja pati umjesto vas da biste vi imali mogućnost postati mudri i tražiti izvor života i istinsku sreću. Dođite, vi koji se žalite i gunđate na malo neugodnosti i na nekoliko nevolja s kojima se susrećete u ovom životu, pogledajte na Isusa, Začetnika i svršitelja vaše vjere. On se odrekao svojega kraljevskog prijestolja i svojega zapovjedništva, odložio je svoje božanstvo, zaodjenuvši se u ljudsku narav. Zbog nas je bio odbačen i prezren. Postao je siromašan da bismo se mi kroz Njegovo siromaštvo obogatili. Možete li, promatrajući očima vjere Kristovu patnju, reći o svojim nevoljama da su samo priča o boli? Možete li njegovati osvetu u svojemu srcu dok se sjećate molitve koja je za Isusove psovače i ubojice izgovorena Njegovim blijedim i drhtavim usnama: “Oče, oprosti im, jer ne znaju što čine”? (Luka 23,34)

Pred nama je posao koji trebamo obaviti, a to je obuzdati ponos i taštinu koji traže mjesta u našemu srcu, i kroz pokajanje i vjeru dovesti sebe u poznanstvo i sveti razgovor s Kristom. Moramo se odreći svojega “ja” i stalno se boriti protiv ponosa. Moramo biti skriveni u Isusu i dopustiti Mu da djeluje kroz naš karakter i razgovor. Dok stalno gledamo na Onoga koga su naši grijesi proboli i naše tuge opteretile, steći ćemo snagu da budemo poput Njega. Naš život i naše ponašanje svjedočit će koliko visoko cijenimo svojega Otkupitelja i spasenje koje je on za nas stekao uz tako veliku cijenu. Dok se dobrovoljno obvezujemo Isusu u sretno zarobljeništvo, naš će mir biti kao rijeka. (Signs of the Times, 17. ožujka 1887.) ...

Popularni postovi s ovog bloga

Tko ide u pakao?

Mnogi tekstovi u Bibliji o tome govore. Pogledat ćemo samo neke. U drugoj poslanici Solunjanima (2 Sol 1:9), piše da će Bog kazniti vječnom propašću one koji ne poznaju Boga i ne pokoravaju se Evanđelju našeg Gospodina Isusa . Poznaješ li Boga? Pokoravaš li se Evanđelju Kristovom? Neki će sigurno reći: "Pa ja vjerujem u Boga i vjerujem u Krista, kako ne bi vjerovao!" Ne varaj se. Biblija kaže da i đavli vjeruju i dršću. Isus je u Evanđelju po Mateju rekao slijedeće: " Neće u kraljevstvo nebesko ući svaki koji mi govori: 'Gospodine, Gospodine!', nego onaj koji vrši volju Oca mojega koji je na nebesima ." (Mt 7:21-23) Jesi li ti kao onaj što viče: "Gospodine, Gospodine!" a ne vršiš volju njegovu? On je objavio svoju volju i ona je zapisana u Bibliji, a ti nećeš ni da pogledaš što tamo piše. Ne, jeftini izgovori te neće opravdati. Uzalud se ponosiš svojom nacionalnošću i na zidu držiš križeve, krunice i slike, a za Riječ Božiju ne mariš. U ...

SEDAM PUTA OKO JERIHONA

Zapanjuje me biblijski zapis o Jerihonu! Biblija nam opisuje čudnovati način na koji je pala ta utvrda. Nakon što su prešli rijeku Jordan, Izraelci su - pod vodstvom Jošue – pošli u osvajanje Obećane zemlje. Jerihon je bio prva veća prepreka k prodoru u unutrašnjost. Jošua je najprije imao susret s anđelom Božjim. Zatim je od Boga primio zapovijed o načinu na koji će osvojiti dobro utvrđeni grad. U takvoj situaciji, očekivao bih da anđeo ukaže Jošui na slabe točke neprijatelja. Možda da se kao anđeo pojavi i pred vojskom, kako bi joj dao poticaje da svom silinom krene na utvrdu. Ili da predloži neku strategiju, na razini najvećih i najmudrijih vojskovođa ovoga svijeta. No, Jošua je od Gospodina primio neočekivanu zapovijed. U šestome poglavlju Jošuine knjige nailazimo na Božja upustva za osvajanje grada: “Svi vi ratnici obiđite oko grada jedanput na dan. Tako činite šest dana. A sedam svećenika neka nose pred Kovčegom sedam truba od ovnujskih rogova. Sedmoga dana obiđite sedam...

Vjerujete li da je Isus Krist svojom krvlju platio na križu cijenu za sve vaše grijehe (prošle, sadašnje i buduće)??

Ako netko još uvijek sumnja da opravdani vjernik može izgubiti spasenje u današnje doba milosti, neka se sada uvjeri čitajući ovu objavu da je spasenje događaj  jednom zauvijek kad čovjek povjeruje u dovršeno djelo Kristovo. Lažni učitelji koji naučavaju da se spasenje može izgubiti su heretici koji stavljaju ljude pod zakon, priznali oni to ili ne! Heretici su zato jer negiraju Kristovu milost koja je obilovala nad grijehom, osujećuju Kristvo djelo na križu. Takvi okrutni vukovi su kontradiktorni sami sebi kad kažu da je spasenje po milosti samo, ali je uvjetovano dobrim djelima!!! Postoje tri načina kako naučavaju tu herezu: 1) činiš grijehe pa si izgubio spasenje, to bi značilo da Krist nije platio za sve tvoje grijehe, nije dovoljno pretrpio valjda. 2) Ne činiš dovoljno dobrih djela pa si izgubio spasenje, to bi značilo da mi dodajemo svoja djela na Kristovo djelo, hoćemo se uspoređivati s njim? 3) Spasenje možeš odbaciti, to bi značilo da Bog neće dovršiti ono što je...