Preskoči na glavni sadržaj

BOGU SI POSEBNO DRAG!!



“Prepusti Gospodu svoj put, pouzdaj se u njega i on će djelovati!” (Ps.37:5)

Koliko smo spremni prepustiti Bogu svoj put i pouzdati se da će on djelovati za nas umjesto da radimo po svojoj pameti i u svojoj snazi?

...Da smo predali svoj život Bogu, i da smo Njegovi, to je nešto što bez previše razmišljanja ustima ispovijedamo i deklarativno ističemo kao neupitnu istinu.

Uostalom, mi smo nanovorođeni, prihvatili smo Krista i svojom smo slobodnom voljom pred vidljivim i nevidljivim svijetom krštenjem u vodi javno potvrdili svoj savez sa Bogom.

Dakle, kada molimo, mi uvijek prepuštamo Bogu da on sve uradi na svoj način i onako kako on želi?

Ipak, već i malo površnija analiza onoga što živimo često pokazuje ponešto drugačiju sliku.

Pretpostaviti ćemo sada, da baš vi koji sada ovo slušate, možda nemate ovaj problem i ako je tako ja sam veoma radostan zbog toga.

Ali, ja imam ovaj problem. I znam da ga mnogi također imaju.

Štoviše, ovo je toliko čest problem da Riječ Božja, na više mjesta direktno ili indirektno upozorava na potrebu potpunog i opetovanog predanja i pouzdanja u Božje suvereno vodstvo.

Nije mi namjera sada ulaziti u analizu zbog čega se to dešava, to bi zahtjevalo utrošiti previše riječi i vremena za nešto sto u svome srcu svi mi, vjerujem, jako dobro razumijemo.

Radije ću se osvrnuti na Božje vodstvo u našim životima.

Bog nam svima govori, zar ne?

Govori nam kroz svoju Riječ, kroz okolnosti, kroz svjedočanstvo Duha, kroz zajednicu Svetih (crkvu) i naravno - kroz molitvu.

Ono što se od nas očekuje, ono što bismo sami bez nagovora trebali željeti i što, nadam se, svi činimo, jest da budemo poslušni onome na što nas On poziva.

To također znači da trebamo stati pred Boga sa čvrstim uvjerenjem da je On pouzdan vodič kroz sve životne situacije.

Imamo li na umu da je, kao što to Riječ jasno kaže: “svaki dan nova milost” biti će nam lako sa zahvalnošću i pouzdanjem uperiti oči na Gospodina u svim našim molitvama.

O tome jako lijepo govori Psalam 123:1-2

“Oči svoje uzdižem k tebi koji u nebesima prebivaš.
Evo, kao što su uprte oči slugu u ruke gospodara
i oči sluškinje u ruke gospodarice
tako su oči naše uprte u Jahvu, Boga našega,
dok nam se ne smiluje.”

Ako imamo čvrsto pouzdanje u neograničenu moč Stvoritelja neba i zemlje, lako će nam biti sa pouzdanjem moliti za sve zamislive i nezamislive situacije koje mogu zadesiti nas i naše bližnje.

Bez obzira radi li se o molitvi slavljenja i zahvale Bogu, molitvi prošnje u kojoj tražimo od Boga da ispuni neku našu potrebu ili o neprocjenjivo važnoj zastupničkoj molitvi, od životne je važnosti da u svojim srcima budemo slobodni uistinu sve predati u Gospodnje ruke.

Primječujem ipak, najprije kod sebe, a zatim i kod nekih drugih ljudi koji su mi o tome bili slobodni pričati, jednu veoma učestalu prepreku za učinkovitu molitvu.

Zapreka učinkovitoj molitvi, dakako, može biti raznih, ali ja sada želim posebno govoriti samo o jednoj.

Mnogi od nas, naime, kao da u dubini svog srca gajimo određeno nerazumno nepovjerenje u potpunost i bezuvjetnost Božje ljubavi prema nama. Otud i prikrivena bojazan da Bog možda neće biti kadar ili zainteresiran ispuniti našu molitvu.

Nije li to zapravo drugi način da kažemo da Mu ne vjerujemo dovoljno?

Iako svojim razumom znamo da nas Bog sve ljubi, kada zapadnemo u poteškoće, a nečastivi nas optuži da smo pred Bogom nedostojni tolike Njegove ljubavi, često se pokaže da unutar nas postoji određena sumnja da baš nas, takve kakvi jesmo, svemogući Bog može i dalje jednako silno voljeti.

Zaboravljamo pri tome da smo mi Njegova djeca i da nas naš nebeski Otac voli na jednako potpun način na koji mi volimo svoju djecu.

Na pamet mi sada dolazi jedna misao koju sam ovih dana pročitao:

Ako ne možemo li pojmiti da je svatko od nas Bogu poseban, dragocjen i neprocjenjiv, dovoljno je da se prisjetimo ljubavi roditelja prema svojoj djeci.

Upitate li bilo koga od nas koji imamo djecu koje od njih više volimo, vjerujem da ćete dobiti sasvim očekivan odgovor: “ja svu svoju djecu volim podjednako!”.

Međutim, iako svoju djecu volimo jednakom ljubavlju, svako je dijete drugačije od drugih i na svoj način posebno, pa tako i mi, uvažavajući njihovu različitost svako od njih volimo na poseban način.

Dakle, unatoč tome što ih podjednako volimo, svatko od njih nam je “posebno drag”. I kao što u toj posebnosti voljenja nema (ili barem ne bi trebalo biti) favoriziranja jednog dijeteta na štetu drugoga, tako i Bog, u svojoj pravednosti, svako svoje dijete podjednako voli i za svakoga od nas može reći da mu je “posebno drag”.

Možemo li i srcem, a ne samo razumom, prihvatiti da je svatko od nas Bogu posebno drag i da svakoga od nas voli jednakom dozom svoje savršene i cjelovite ljubavi?

Bog koji je savršen u svoj naravi, sve radi savršeno. Tako i kada ljubi, čini to savršeno i bez zadrške. Njegova ljubav prema nama, prema tebi i prema meni, savšena je, potpuna i bezuvjetna!

Zato kada molimo, trebamo moliti sa potpunim pouzdanjem da smo ljubljena Djeca Božja čiji glas u molitvi naš Nebeski Otac sa radošću sluša!

Budimo dakle svjesni Božje potpune ljubavi prema nama, stavimo svo svoje pouzdanje u Njega i dok molimo da “bude njegova volja” neka nas hrabre stihovi iz 46 Psalma 2-4:

“Bog nam je zaklon i utvrda, pomoćnik spreman u nevolji.
Stoga, ne bojmo se kad se ljulja zemlja, kad se bregovi ruše u more.
Nek' buče i bjesne valovi morski, nek' bregovi dršću od žestine njihove:
s nama je Jahve nad Vojskama, naša je utvrda Bog Jakovljev!"

Popularni postovi s ovog bloga

Tko ide u pakao?

Mnogi tekstovi u Bibliji o tome govore. Pogledat ćemo samo neke. U drugoj poslanici Solunjanima (2 Sol 1:9), piše da će Bog kazniti vječnom propašću one koji ne poznaju Boga i ne pokoravaju se Evanđelju našeg Gospodina Isusa . Poznaješ li Boga? Pokoravaš li se Evanđelju Kristovom? Neki će sigurno reći: "Pa ja vjerujem u Boga i vjerujem u Krista, kako ne bi vjerovao!" Ne varaj se. Biblija kaže da i đavli vjeruju i dršću. Isus je u Evanđelju po Mateju rekao slijedeće: " Neće u kraljevstvo nebesko ući svaki koji mi govori: 'Gospodine, Gospodine!', nego onaj koji vrši volju Oca mojega koji je na nebesima ." (Mt 7:21-23) Jesi li ti kao onaj što viče: "Gospodine, Gospodine!" a ne vršiš volju njegovu? On je objavio svoju volju i ona je zapisana u Bibliji, a ti nećeš ni da pogledaš što tamo piše. Ne, jeftini izgovori te neće opravdati. Uzalud se ponosiš svojom nacionalnošću i na zidu držiš križeve, krunice i slike, a za Riječ Božiju ne mariš. U ...

SEDAM PUTA OKO JERIHONA

Zapanjuje me biblijski zapis o Jerihonu! Biblija nam opisuje čudnovati način na koji je pala ta utvrda. Nakon što su prešli rijeku Jordan, Izraelci su - pod vodstvom Jošue – pošli u osvajanje Obećane zemlje. Jerihon je bio prva veća prepreka k prodoru u unutrašnjost. Jošua je najprije imao susret s anđelom Božjim. Zatim je od Boga primio zapovijed o načinu na koji će osvojiti dobro utvrđeni grad. U takvoj situaciji, očekivao bih da anđeo ukaže Jošui na slabe točke neprijatelja. Možda da se kao anđeo pojavi i pred vojskom, kako bi joj dao poticaje da svom silinom krene na utvrdu. Ili da predloži neku strategiju, na razini najvećih i najmudrijih vojskovođa ovoga svijeta. No, Jošua je od Gospodina primio neočekivanu zapovijed. U šestome poglavlju Jošuine knjige nailazimo na Božja upustva za osvajanje grada: “Svi vi ratnici obiđite oko grada jedanput na dan. Tako činite šest dana. A sedam svećenika neka nose pred Kovčegom sedam truba od ovnujskih rogova. Sedmoga dana obiđite sedam...

Vjerujete li da je Isus Krist svojom krvlju platio na križu cijenu za sve vaše grijehe (prošle, sadašnje i buduće)??

Ako netko još uvijek sumnja da opravdani vjernik može izgubiti spasenje u današnje doba milosti, neka se sada uvjeri čitajući ovu objavu da je spasenje događaj  jednom zauvijek kad čovjek povjeruje u dovršeno djelo Kristovo. Lažni učitelji koji naučavaju da se spasenje može izgubiti su heretici koji stavljaju ljude pod zakon, priznali oni to ili ne! Heretici su zato jer negiraju Kristovu milost koja je obilovala nad grijehom, osujećuju Kristvo djelo na križu. Takvi okrutni vukovi su kontradiktorni sami sebi kad kažu da je spasenje po milosti samo, ali je uvjetovano dobrim djelima!!! Postoje tri načina kako naučavaju tu herezu: 1) činiš grijehe pa si izgubio spasenje, to bi značilo da Krist nije platio za sve tvoje grijehe, nije dovoljno pretrpio valjda. 2) Ne činiš dovoljno dobrih djela pa si izgubio spasenje, to bi značilo da mi dodajemo svoja djela na Kristovo djelo, hoćemo se uspoređivati s njim? 3) Spasenje možeš odbaciti, to bi značilo da Bog neće dovršiti ono što je...