"A prednost je mudrosti u tome što izbavlja onoga tko je ima." (Propovjednik 7,12b)
Pokazujući nam put spasenja, Biblija je naš vodič prema višem, boljem životu. (Signs, 13. lipnja 1906.)
Okretanjem leđa Božjoj riječi kako bi se nahranio književnim djelima nenadahnutih ljudi, um postaje patuljast i bezvrijedan. Više nije u kontaktu s ozbiljnim, jasnim načelima vječne istine. ...
Posao svakog učitelja i svakog roditelja treba biti usmjeren na vezivanje umova djece i mladeži za velike istine nadahnute Riječi. Ovo je obrazovanje od presudnog značenja za ovaj život i život koji će doći. Nemojte misliti da će ono spriječiti znanstveni razvoj ili rezultirati nižim stupnjem obrazovanja. Božje znanje je visoko kao nebo i prostrano kao svemir. Ništa toliko ne oplemenjuje i ne snaži kao proučavanje velikih tema koje se tiču našeg vječnog života. Neka se mladež čvrsto uhvati ovih Bogom danih istina, i njihovo će se znanje proširiti i ojačati. Ovo će svakog učenika koji je izvršitelj Riječi dovesti na šire područje razmišljanja i osigurati mu neprolazno bogatstvo znanja. (Signs, 6. lipnja 1906.)
Samo u Božjoj riječi nalazimo autentični dokaz o stvaranju. ... Samo u toj Riječi nalazimo povijest našeg roda neokaljanu ljudskim predrasudama ili ljudskim ponosom. ... Ovdje možemo biti u zajedništvu s patrijarsima i prorocima i slušati glas Vječnog dok se obraća ljudima. Ovdje promatramo Nebesko Veličanstvo kako se ponizilo i postalo naša zamjena i jamstvo, i samo uhvatilo u koštac sa silama tame i postiglo pobjedu u našu korist. Dok s punim poštovanjem razmišljamo o ovakvim tema, one će nas omekšati, pročistiti i oplemeniti srce, istodobno nadahnjujući um novom snagom i poletom. (GH, kolovoz 1882.)
Pokazujući nam put spasenja, Biblija je naš vodič prema višem, boljem životu. (Signs, 13. lipnja 1906.)
Okretanjem leđa Božjoj riječi kako bi se nahranio književnim djelima nenadahnutih ljudi, um postaje patuljast i bezvrijedan. Više nije u kontaktu s ozbiljnim, jasnim načelima vječne istine. ...
Posao svakog učitelja i svakog roditelja treba biti usmjeren na vezivanje umova djece i mladeži za velike istine nadahnute Riječi. Ovo je obrazovanje od presudnog značenja za ovaj život i život koji će doći. Nemojte misliti da će ono spriječiti znanstveni razvoj ili rezultirati nižim stupnjem obrazovanja. Božje znanje je visoko kao nebo i prostrano kao svemir. Ništa toliko ne oplemenjuje i ne snaži kao proučavanje velikih tema koje se tiču našeg vječnog života. Neka se mladež čvrsto uhvati ovih Bogom danih istina, i njihovo će se znanje proširiti i ojačati. Ovo će svakog učenika koji je izvršitelj Riječi dovesti na šire područje razmišljanja i osigurati mu neprolazno bogatstvo znanja. (Signs, 6. lipnja 1906.)
Samo u Božjoj riječi nalazimo autentični dokaz o stvaranju. ... Samo u toj Riječi nalazimo povijest našeg roda neokaljanu ljudskim predrasudama ili ljudskim ponosom. ... Ovdje možemo biti u zajedništvu s patrijarsima i prorocima i slušati glas Vječnog dok se obraća ljudima. Ovdje promatramo Nebesko Veličanstvo kako se ponizilo i postalo naša zamjena i jamstvo, i samo uhvatilo u koštac sa silama tame i postiglo pobjedu u našu korist. Dok s punim poštovanjem razmišljamo o ovakvim tema, one će nas omekšati, pročistiti i oplemeniti srce, istodobno nadahnjujući um novom snagom i poletom. (GH, kolovoz 1882.)